- personatges redons.
- ordre temporal discontinua.
- estil indirecte lliure y monòleg interior.
- final obert, ambigu.
- absència de didactisme.
- tema/món possible/univers de ficció: mescla de gèneres (drama, comèdia, romanç, terror).
- coexis-tècnica de múltiples trames.
Després d'això, hem començat amb les activitats literàries. Han sortit quatre grups. Avui un d'aquests grups era el meu.
En total, s'han fet tres lectures dramatitzades i un conte per imatges.
En total, s'han fet tres lectures dramatitzades i un conte per imatges.
ESQUEMA DE COMENTARI DE L'ACTIVITAT LITERÀRIA
Primer grup: (el meu grup).
- Alumnat: Sandra Garcia Soler, Coraima Morales Carpio i Maite Martínez Rodríguez.
- Data: 7 d'Octubre 2015.
- Autor/a: Charles Perrault.
A continuació, pujo el vídeo de la nostra activitat:
Segon grup:
Segon grup:
- Alumnat: David i Toni.
- Data: 7 d'Octubre 2015.
- Autor/a: Anònim.
Aquest grup ha realitzat la lectura dramatitzada.
En la introducció, s'han presentat i han comentat el conte que han triat: "La favareta". Han comentat que el llibre no té autor.
Han començat amb la lectura, i no han tingut acompanyament musical, ni acompanyament visual.
La dicció ha estat clara, la pronunciació ha estat més o menys correcta, l'entonació ha estat bé, però l'expressivitat no ha estat del tot correcta.
El ritme ha estat adequat, les pauses i els silencis han estat bé.
Com no hi ha hagut acompanyament musica, no tinc gens que comentar.
La meua valoració global de l'activitat és: 7.
Tercer grup:
En la introducció, s'han presentat i han comentat el conte que han triat: "La favareta". Han comentat que el llibre no té autor.
Han començat amb la lectura, i no han tingut acompanyament musical, ni acompanyament visual.
La dicció ha estat clara, la pronunciació ha estat més o menys correcta, l'entonació ha estat bé, però l'expressivitat no ha estat del tot correcta.
El ritme ha estat adequat, les pauses i els silencis han estat bé.
Com no hi ha hagut acompanyament musica, no tinc gens que comentar.
La meua valoració global de l'activitat és: 7.
Tercer grup:
- Alumnat: Carla Anton, Vicente González i Juan José Sánchez.
- Data: 7 d'Octubre 2015.
- Autor/a: No té autor, és una rondalla.
Aquest grup ha fet un conte amb imatges.
Han fet un conte gran amb cartolines i han dibuixat les imatges de la rondalla.
Han fet un conte gran amb cartolines i han dibuixat les imatges de la rondalla.
Han explicat que han triat una rondalla que el pare de Vicent li contava. La rondalla pertany al poble d'Altea. Li han semblat correcte fer una rondalla, perquè la rondalla conté valors i moralitat.
La dicció ha sigut clara, la pronunciació i entonació, en el cas de Juan José no ha sigut correcta del tot. L'expressivitat ha sigut regular per part dels tres membres del grup. El ritme ha sigut adequat.
Si han tingut acompanyament musical. La música triada era adequada al text i també tenia un volum correctament adequat.
La meua valoració global de l'activitat és: 8.
Quart grup:
La dicció ha sigut clara, la pronunciació i entonació, en el cas de Juan José no ha sigut correcta del tot. L'expressivitat ha sigut regular per part dels tres membres del grup. El ritme ha sigut adequat.
Si han tingut acompanyament musical. La música triada era adequada al text i també tenia un volum correctament adequat.
La meua valoració global de l'activitat és: 8.
Quart grup:
- Alumnat: Sergio Iescas i José Martínez Martínez.
- Data: 7 d'Octubre 2015.
- Autor: James Finn Garner.
Aquest grup ha fet l'última activitat literària, i han fet lectura dramatitzada del llibre: "Contes per a nens i nenes políticament correctes".
Han començant dient el llibre que han triat i explicant que la lectura dramatitzada seria d'una adaptació d'els tres porquets.
Han començant dient el llibre que han triat i explicant que la lectura dramatitzada seria d'una adaptació d'els tres porquets.
La dicció ha sigut clara, la pronunciació no ha sigut prou correcta. L'expressivitat ha estat be, el ritme ha sigut adequat i les pauses i els silencis han estat correctes.
Han tingun acompanyament musical, però el volum de la música no era adequat, perquè no s'escoltava gens.
La meua valoració global és: 7.
FINS AÇÍ LA CLASSE D'AVUI
No hay comentarios:
Publicar un comentario