Han sortit tres grups ha fer les seves activitats literàries.
Dos dels grups han fet lectura dramatitzada i l'altre grup ha realitzat la lectura amb imatges.
ESQUEMA DE COMENTARI DE L'ACTIVITAT LITERÀRIA
El primer grup:
- Alumnat: Carlos LLorens, Francisco SantaCruz i Sergio Garcia.
- Data: 5 d'Octubre de 2015.
- Autor/a: Charles Perrault.
Aquest grup ha fet una lectura dramatitzada del conte "La Caputxeta Vermella".
Aquest grup no ha fet una introducció sobre l'autor. S'han presentat i han comentat l'obra que han triat.
No han acompanyat la lectura dramatitzada amb música.
Referent a expressió oral, han tingut una dicció clara, han pronunciat bé els sons, han tingut una bona entonació, han realitzat correctament les pauses i els silencis, i han transmès bastant ben els estats d'ànim.
Aquest grup no ha fet una introducció sobre l'autor. S'han presentat i han comentat l'obra que han triat.
No han acompanyat la lectura dramatitzada amb música.
Referent a expressió oral, han tingut una dicció clara, han pronunciat bé els sons, han tingut una bona entonació, han realitzat correctament les pauses i els silencis, i han transmès bastant ben els estats d'ànim.
Com que no han fet acompanyament musical, no tinc res a comentar en aquest cas.
La meua valoració global és un: 8.
El segon grup:
- Alumnat: Jesús Pertusa i Jaume Marco.
- Data: 5 d'Octubre de 2015
- Autor/a: han realitzat "La granja".
Aquest grup ha explicat una història mitjançant imatges. No han comentat gens de l'autor.
Han esmentat l'obra i han començat amb l'activitat.
Han esmentat l'obra i han començat amb l'activitat.
No han acompanyat amb música.
Referent a expressió oral, hi havia un membre del grup que ressaltava més que l'altre. Tenia més soltesa en parlar i entonava millor les frases. Aquest membre del grup és Jaume.
La meua valoració global és: 7.
Tercer grup:
- Alumnat: Miguel Martínez i Isaac Marcos.
- Data: 5 d'Octubre de 2015.
- Autor: Charles Dickens "Conte de Nadal".
Aquest grup ha fet una introducció parlant de l'autor "Charles Dickens" i després han esmentat l'obra triada i han explicat de què tractava.
No han tingut acompanyament musical.
Referent a expressió oral, aquest grup ho ha fet molt bé. Han pronunciat correctament, han tingut una entonació variada, han expressat bé els estats d'ànim, han utilitzat un ritme adequat i han respectat les pauses i els silencis.
Com no han tingut acompanyament musical, no tinc gens que comentar d'aquest aspecte.
No han tingut acompanyament musical.
Referent a expressió oral, aquest grup ho ha fet molt bé. Han pronunciat correctament, han tingut una entonació variada, han expressat bé els estats d'ànim, han utilitzat un ritme adequat i han respectat les pauses i els silencis.
Com no han tingut acompanyament musical, no tinc gens que comentar d'aquest aspecte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario