13-10-2015
Avui hem anat al saló d'actes per a per veure un concert de Dani Miquel. Vam estar des de les 17:00 hores fins a les 18:00 hores.Una de les cançons que més m'ha agradat ha estat"La lluna la pruna".
14-10-2015
Avui hem començat la classe amb activitats literàries. Han realitzat les seves activitats quatre grups.
ESQUEMA DE COMENTARI DE L'ACTIVITAT LITERÀRIA
Primer grup:
- Alumnat: Cintia i Elena.
- Data: 14 d'Octubre.
Aquest grup ha realitzat l'activitat: biblioteca d'aula.
Seguint els criteris per a valorar aquesta activitat, aquestos són els meus comentaris:
-Han representat tots el gèneres, en poesia han mostrat un llibre " A compàs de vers", en novel·la han presentat "Harry Potter", "El Quixot" i "Matilda".
Referent a contes de teatre, han presentat "Joan el Cendròs", de còmics han mostrat dos, amb tapes dures i tot ple d'il·lustracions.
També han mostrat un àlbum il·lustrat i finalment han mostrat literatura de tradició popular com "les rondalles valencianes" d'Enric Valor.
-Hi ha hagut clàssics com per exemple Roal Dahl (Matilda) i autors actuals com per exemple J.K. Rowling (Harry Potter).
-Els llibres que han presentat en aquesta activitat són, la majoria, de tapa dura. També n'hi havia de tapes toves. Hi havien llibres en format gran y amb bones il·lustracions.
-Han mostrat una petita videoteca amb tres pel·lícules.
-La decoració ha estat molt encertada, han posat una catifa en el sòl amb coixins per a que els alumnes expliquin els contes, han elaborat un lectrómetre, han col·locat molt bé llibres a la taula.
-No han acompanyat l'activitat amb power point, i ha estat un aspecte que he trobat en falta, perquè una presentació visual sempre enriqueix qualsevol activitat.
-S'han expressat mitjanament bé, han tingut algunes faltes, ja que algunes paraules les han dit en castellà.
La meua valoració global ès: 9.
Segon grup:
Seguint els criteris per a valorar aquesta activitat, aquestos són els meus comentaris:
-Han representat tots el gèneres, en poesia han mostrat un llibre " A compàs de vers", en novel·la han presentat "Harry Potter", "El Quixot" i "Matilda".
Referent a contes de teatre, han presentat "Joan el Cendròs", de còmics han mostrat dos, amb tapes dures i tot ple d'il·lustracions.
També han mostrat un àlbum il·lustrat i finalment han mostrat literatura de tradició popular com "les rondalles valencianes" d'Enric Valor.
-Hi ha hagut clàssics com per exemple Roal Dahl (Matilda) i autors actuals com per exemple J.K. Rowling (Harry Potter).
-Els llibres que han presentat en aquesta activitat són, la majoria, de tapa dura. També n'hi havia de tapes toves. Hi havien llibres en format gran y amb bones il·lustracions.
-Han mostrat una petita videoteca amb tres pel·lícules.
-La decoració ha estat molt encertada, han posat una catifa en el sòl amb coixins per a que els alumnes expliquin els contes, han elaborat un lectrómetre, han col·locat molt bé llibres a la taula.
-No han acompanyat l'activitat amb power point, i ha estat un aspecte que he trobat en falta, perquè una presentació visual sempre enriqueix qualsevol activitat.
-S'han expressat mitjanament bé, han tingut algunes faltes, ja que algunes paraules les han dit en castellà.
La meua valoració global ès: 9.
Segon grup:
- Alumnat: Raquel López i Alba Vea.
- Data: 14 d'Octubre.
- Autor/a: Lorent Medi.
Aquest grup ha fet una lectura dramatiTzada de "Les mil i una nits".
Han donat informació de l'autor i bastant informació de l'obra. També han dit el perquè han triat la música de acompanyament.
La seua música de acompanyament era àrab, ja que acompanya a la perfecció al conte de "les mil i una nits".
Han tingut una dicció clara, una pronunciació correcta dels sons, l'entonació ha sigut adequada. En canvi, l'expressivitat no ha estat correcta, i han llegit molt a pressa.
El volum de la música no era adequat perquè estava molt alt.
La meua valoració global és: 7.
Tercer grup:
Han donat poca informació de l'autor i del llibre. Han resaltat que el llibre és de tapes dures.
La dicció ha estat clara, han pronunciat bé els sons, han entonat bé les exclamacions i preguntes, però referent a l'expressivitat, no han trasmès els estats d'ànims com calia.
El ritme ha sigut adequat i han fet correctament les pauses i els silencis.
La música era adequada al text i han tingut un volum adequat. L'únic inconvenient és que la música s'havia acabat i elles han seguit la història perquè no havien acabat encara.
La meua valoració global és: 7.
Quart grup:
Després de les activitats literàries, el professor ens va dir que un membre del grup anara a la biblioteca i agafara un llibre, "Gramàtica de la fantasia" de Gianni Rodari.
Tenien que triat una tècnica, fer un word o power point i pujar-lo al google clasroom. El meu grup va triar: "Què passaria si.....?" i vam fer un word.
Han donat informació de l'autor i bastant informació de l'obra. També han dit el perquè han triat la música de acompanyament.
La seua música de acompanyament era àrab, ja que acompanya a la perfecció al conte de "les mil i una nits".
Han tingut una dicció clara, una pronunciació correcta dels sons, l'entonació ha sigut adequada. En canvi, l'expressivitat no ha estat correcta, i han llegit molt a pressa.
El volum de la música no era adequat perquè estava molt alt.
La meua valoració global és: 7.
Tercer grup:
- Alumnat: Lucia, Esther i Patricia.
- Data: 14 d'Octubre.
- Autor/a: Charles Perrault.
Aquest grup ha fet una lectura dramatitzada de "El gat amb botes". Aquest conte l'han tret del llibre "Contes amb Valors".
Han donat poca informació de l'autor i del llibre. Han resaltat que el llibre és de tapes dures.
La dicció ha estat clara, han pronunciat bé els sons, han entonat bé les exclamacions i preguntes, però referent a l'expressivitat, no han trasmès els estats d'ànims com calia.
El ritme ha sigut adequat i han fet correctament les pauses i els silencis.
La música era adequada al text i han tingut un volum adequat. L'únic inconvenient és que la música s'havia acabat i elles han seguit la història perquè no havien acabat encara.
La meua valoració global és: 7.
Quart grup:
- Alumnat: Maria i Inés.
- Data: 14 d'Octubre.
- Autor/a: Gianni Rodari.
Han fet una introducció molt adequada, han parlat de l'autor i de l'obra i han utilitzat un power per a donar la informació.
Han tingut una dicció clara, han pronunciat correctament els sons, han fet una entonació variada, han expressat com cal, han tingut un ritme adeaquat i han respectat les pauses i els silencis correctament.
La música era adequada al text i el volum també era adequat.
Quan la música s'ha parat, les xiques no havian terminat de contar el conte. I una errada ha sigut que una de elles s'ha perdut en un moment determinat, però de seguida s'ha enganxat a la lectura.
La meua valoració global és: 8.
Després de les activitats literàries, el professor ens va dir que un membre del grup anara a la biblioteca i agafara un llibre, "Gramàtica de la fantasia" de Gianni Rodari.
Tenien que triat una tècnica, fer un word o power point i pujar-lo al google clasroom. El meu grup va triar: "Què passaria si.....?" i vam fer un word.
No hay comentarios:
Publicar un comentario