lunes, 19 de octubre de 2015

19 d'Octubre 2015


A la classe d'avui hem fet animacions lectores i activitats literàries.



Els grups d'animació lectora han estat dues i els grups d'activitats literàries han estat quatre.







Hem començat amb les animacions lectores.

El primer gurp ha estat el meu, compost per Coraima Morales, Sandra García i Maite Martínez. D'autor teníem a Joan Pla.

Hem utilitzat molts recursos, com per exemple, titelles, disfresses, un prezi, una sàbana amb un llibre obert dibuixat, una frase dedicada a la lectura, un vaixell pirata fet de cartró i una bandera pirata. Hem utilitzat música i hem interactuat amb el públic.

Açí és el video de la nostra actuació a la classe. També està penjat a Youtube.




 He de dir que hem assajat molt, però hi ha hagut un moment en el qual se m'ha caigut la perilla, m'he posat molt nerviosa i no he pogut seguir amb el guió i hem passat directament al final.

En general, m'he divertit moltíssim fent aquesta activitat, he hagut d'enfrontar la por escènica i he sortit airosa d'una situació que m'ha creat nerviosisme (el moment perilla).



ESQUEMA DE COMENTARI DE L'EXPOSICIÓ DEL TREBALL SOBRE ELS AUTORS

Segon grup:
  • Alumnat: Lucia, Ana Marta, Raquel i Alba.
  • Data: 19 d'Octubre.
  • Autor/a: Los hermanos Grimm.
Han donat poca informació sobre l'autor. Però al final de l'obra una de les noies s'ha disfressat de l'autor.

Si han donat informació sobra l'obra i els personatges que anaven a representar. Els personatges eren: Rapunzel, Caputxeta vermella, Hansel i Gretel i Romplestiltskin.

Han interaccionat amb el públic i han tingut suficient capacitat per trasmetre les obres.
Han emprat cartrons per a la decoració, s'han posat disfresses, han utilitzat materials com un contracte i plomes per signar-ho. També han elaborat separadors de pàgines per a nens.

Han fet una exposició ordenada amb un argument clar. Han parlat correctament.

Ha estat bastant divertit. La meva valoració global de l'activitat és: 9.




ESQUEMA DE COMENTARI DE L'ACTIVITAT LITERÀRIA

Primer grup:
  • Alumnat: Silvana, Casandra i Elisabeth.
  • Data: 19 d'Octubre.
  • Autor/a: Charles Perrault.
Aquest grup ha fet una lectura dramatitzada de "La ventafosc".



Han donat informació sobre l'autor i sobre l'obra.
Mentre feien la lectura, han posar un power point amb fotografies del conte.

Han tingut una dicció clara, han pronunciat bé els sons, han entonat bé i l'expressivitat estava correcta.

La música era adequada al text i el volum també era adequat.

La meua valoració global és: 9.

Segon grup:

  • Alumnat: Victor, Pedro i Toni.
  • Data: 19 d'Octubre.
  • Autor/a: Miquel Martí i Pol.
Aquest grup ha fet una performance poética. Han utiilitzat la guitarra i han recitat dues poemes.

Han donat informació sobre l'autor i els poemes.

Estava tot correct, menys en l'expressivitat. Els dos xics que estaven recitant el poema no expressaven bé els sentiments del poema.

La música de la guitarra va ser preciosa, una melodia molt bonica que ha acompanyat a la perfecció als dos poemes.

La meua valoració global és: 9.

Tercer grup:

  • Alumnat: Javi i Juanfran.
  • Data: 19 d'Octubre.
  • Autor/a: James Finn Garner.
Aquest grup ha fet una lectura dramatitzada de "les tres cabretes independents" del llibre. Contes per a nens i nenes políticament correctes.



Han parlat poc de l'autor i de l'obra. 
Han tingut una dicció clara, una correcta pronunciació dels sons, han entonat bé, han expressat correctament els sentiments, han respectat les pauses i els silencis.

La música triada ha sigut molt adequada al text i el volum també ha sigut adequat.

La meua valoració global és: 8.


Quart grup:

  • Alumnat: Lucia i Ana Marta.
  • Data: 19 d'Octubre.
  • Autor/a: Enric Valor.
Aquest grup ha fet letura dramatitzada d'una rondalla valenciana. Aquesta rondalla és: "La crida de la rabossa".

Han donat informació de l'autor i de l'obra. També han donat informació sobre la peça musical que han triat.

Han tingut una dicció clara, una correcta pronunciació dels sons, l'entonació ha estat molt bé. Han expressat correctament els estats d'ànim. Han respectat els silencis i les pauses.

La música era una banda sonora de la pel·lícula "El viatge de Chihiro". Ha estat adequada i el volum també ha estat adequat.


Fins açí la classe d'avui





No hay comentarios:

Publicar un comentario